tirsdag 17. mars 2015

Mitt opphold på sykehusskolen


I løpet av mitt opphold her på sykehuset, har jeg sett på sykehusskolen som et positivt avbrekk fra den litt ellers så tunge hverdagen. Jeg føler at det har vært til stor hjelp for meg, under min behandling, å ha en skole her oppe, som har fungert som et slags fri-rom. Her kan du ta en liten pause fra sykepleiere, leger og mas, og heller få noen timer til å føle deg mer "normal", samt jobbe med fag og andre kreative oppgaver (eks. maling, tegning osv.) Du får også muligheten til å ha det hyggelig, å bli kjent med andre pasienter, og også jobbe sammen med forskjellige prosjekter og oppgaver. Her får du også sjansen til å jobbe og lære i ditt eget tempo, i trygge og positive omgivelser med gode lærere. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med tilbudet jeg fikk her på sykehusskolen, og vil takke alle her oppe som har vært med og gjort dagene mine her bedre!

Jente, 16 år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar